22 Şubat 2015 Pazar

Kozmetik Alışverişim /My shopping cosmetics

Herkese Merhaba... / Hi everyone...
Yapmış olduğum kozmetik alışverişinden bahsedicem biraz hepsini aynı gün almadım ama artık kullanacağım ve yazımı yazmalıyım dedim. 
/ I refer back from cosmetics shopping ı have done ı take a little longer but ı use them all the same day ı said ı should write and spell.
Garnier saf&temiz neem,Golden Rose maxim eyes ve arkada görmüş olduğunuz nail art fırça seti hepsinin ayrıca fotoğraflamadım en çok görmek istedikleriniz aşağıda bulabilirsiniz.:)
/Garnier pure & clean neem,Golden Rose maxim eyes and nail art brush set that you also did not see behind all the photos below you can find what you want most to see. :)
Üç adet ruj aldım flormardan iki supermatte rujlarından bir adet long wearing aldım.
/ I took the one long wearing lipsticks lipstick ı bought two of three supermatte flormar.
Soldan ilki 210 numara kahverengi ortada bulunan L10 M.A.C lorde rujuna benzeyen bir mor en sondaki rujun numarası 203 vişne rengi gibi renk tariflerinde pek iyi sayılmam.
Left to the first 210 numbers middle brown lord who L10 M.A.C lipstick to gasoline at a trailing purple lipstick color as the number of recipes 203 cherry color, well I'm not.



 Şahane bir renk görür görmez almalıyım seni dedim ve aldım 451 camouflage ismiyle tamamiyle uyumlu bir renk.
/ I gotta get scrumptious do not see a color you will see I said, and took the name fully compatible 451 camouflage colors. 
Bu sevimli far'ı allık olarak kullandım :) daha önce bu serisinden almıştım ve pigmentasyonunu biliyorum o yüzden indirimdeyken aldım ve kullandım :)Bakımlı kalın görüşürüzz...
/I used this cute :) I bought the lights as blush before this series and I know I got so indirimdeyk pigmentation and I use it :)see...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder