21 Şubat 2015 Cumartesi

Golden Rose Velvet Matte Ruj

Herkese merhaba .../Hi everyone...
Bugünki yazım almış olduğum rujum hakkında isminden de belli olduğu üzere mat bir ruj ama bence tebeşir gibi bir matlığı yok.
/ as the name matte lipstick,lipstick about writing that ı have received to day, but ı do not think a certain opacity as chalk


 Bendeki rengi 10 numarası şeftali pembe içinde biraz pembelik barındırıyor.
dudaklarımda kuruluk yapmadı  sürmeden önce lip balm uyguluyorum biraz bekliyorum daha sonra ruju uyguluyorum etkisi vardır belki ama kurutmadı sonuç olarak :) diğer renklerinide alıp deneyeceğim sizin tavsiyeniz varsa yorumlarınızı bekliyorum. 
/ I color in peach contains 10 numbers a little flush of pink. I apply lip balm before riding my dry lips did not have the effect ı was expecting a bit more after ı apply lipstick, but maybe I'll try to take the other colors:) consequently drying waiting for your comments if you have advised you.

Dudakta duruşu da bu şekilde.benim dudaklarım kuruydu o yüzden biraz çatlıklar var kusura bakmayın :)
/The lip position is also like this my lips were dry so there is little cracks and flaws look:)
Bakımlı kalın görüşürüzz :) /see you groomed thick :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder