16 Şubat 2016 Salı

Flormar Upto 7 Days Shine&Color | Oje İnceleme| 2016| Flormar Upto 7 Days Shine&Color| I studied polish

Herkese yeniden merhaba ;
Bu gün yazımda okuyacağınız başlığımda da okumuş olduğunuz flormar'ın 7 gün kalıcı olduğunu söylediği ojesi. Uzun bir yazı olmayacak hemen sizlere beğendiğim beğenmediğim yönlerini yazmaya geçiyorum. :)

Hello again everyone;
Today a title to read the writing on the read that you flormardan 7 days of nail polish that he said was permanent. I do not like the direction I'm going to write to you now I like to be a long post. :)






Sağ tarafta gördüğünüz resimde oje'nin tırnaklarımın uç kısımlarından soyulduğunu görebilirsiniz. Yaklaşık 5 günün sonunda çektim bu fotoğrafı ve daha fazla dayanamadım. Zaten yeterli bir sonuç elde etmemi sağladı. Açıkçası ben bir ojenin tırnaklarımda yedi gün durmasından rahatsızlık duyarım. en azından üç, dört gün birşey olmayacağını bilerek rahat olabilirsiniz. Bence fiyat performans açısından çok başarılı bir oje çıkartmış Flormar. Yorumlar tamamen kendi özgür iradem ve gözlemlerimle yapılmıştır. Sponsorluk için değildir. Kendi paramla aldığım ojelerdir. Bir kaç rengi daha mevcut. Almak isterseniz hala indirimde diye biliyorum öneririm. Ben top coat'larını saklıyorum sadece bir tanesini kullanıyorum tüm renklerde. Aşağıda olumlu ve olumsuz yönleri diye ayırdım. Göz atabilirsiniz. Sizin yorumlarınız neler yazarsanız sevinirim.Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim . Bloğuma arkadaşlar kısmından üye olursanız ayrıca sevinirim .Kendinize iyi bakın görüşürüz :)

Olumlu Yönleri ; 
  • Renk açısından bazı renkleri farklı ve güzel
  • 4güne kadar dayanıyor. (benim gözlemlediğim) 
  • Top coat harika
  • Ojenin örtücülüğü başarılı tek katta örücülük sağlıyor.
  • Fırça yapısı geniş. (bazılarınız için olumsuz olabilir.)
  • Şişe tasarımı güzel.
  • Fiyat'ı indirimli haliyle çok harika 4,90 tl gibi bir fiyata sahip.
Olumsuz ; 
  •  Ojenin çok geniş bir renk sklası yok.
  •  Sınırlı sayıda üretim.
  • 7gün dayanmıyor. 
 In the picture you see on the right you can see that my nail polish stripped from the ends. I took this photo at the end of about 5 days and I could not resist more. Already it helped me get an adequate result. Frankly, I felt uncomfortable about seven days to stop a nail polish my nails. at least three, four days, you can relax knowing that something olmıycag. I think in terms of price Performa has issued a very successful nail polish Flormar. Comments and observations are made entirely of my own free will. Sponsorship is not. They are nail polish I bought with my own money. A few more colors available. If you want to get in, I know I still recommend reductions. I'm keeping the ball using only one coat in all colors. I distinguish between the positive and negative aspects so below. You can browse. I appreciate what you write your comments, thank you for reading my article shows. If you are a member of the Bloc of my friends I am also delighted. See you take care of yourself :)
 

Positive aspects ;
  •      Some colors are different in terms of color and beautiful
  •  It builds up to 4 days. (I have my observations)
  •  Top coat great
  •  Covering of nail polish makes knitting a successful single layer.
    Wide brush structure. (Can be negative for some of you.)
  •  Bottle design is beautiful.
    Price as too great a price to £ 4.90 discount form.
 Negative;
  •  There is a very wide color scale.
  •  Limited production.
    7 days does not last.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder