6 Haziran 2015 Cumartesi

MERCEK ALTINDA ! # 2 Laboratoires Filorga Paris Mousse Demaquıllante



Herkese yeniden merhaba :) /Hello again everyone :)
 Mercek altında inceleme yazımla karşınızdayım bu yazı serimin ikincisi olacak umarım yararlı olur sizlere :) /I stand by my writing under the lens examination is useful, I hope this article series is going to be second to you :)
Severek kullandığım bir ürün oldu ama maalesef bitti makyajımı cildimden çıkarmam'da pratik bir şekilde yardımcı oluyordu. İçinde anti-age (yaşlanma karşıtı özelliği) olamsı benim için artı bir durum hem cildimi temizliyor hemde yaşlama karşıtı özelliği daha ne olsun bir taşta iki kuş :).  Yüzümü yıkarken yumuşacık köpük yapısı ile yüzümü yumuşatıyor.Bir üründe birden fazla işlev sağlayan bir üründü açıkçası ve favorim oldu. Şuan alamıycam ama ilk fısattımda inş tekrar almayı düşünüyorum.Eczaneden alabileceğiniz bir ürün bazı internet sitelerinde de satılmakta. Fiyatı aslında performansına göre iyi 70 tl civarında değişiyor. Biraz daha indirimli olanıda bulabilirsiniz. /
It was a product that I use, but unfortunately ended up loving my makeup would help in a practical way out of my skin. In anti-age (anti-aging property) plus safety habits cleans my skin for me, both as a state anti-aging property but what you get more.
 My face while washing my face with soft foam structure yumuşatıyor.b a product that has multiple functions, and the product was obviously favorites. I'm now in a product alamıyca but some websites where you can get back to düşünüyorum.eczane construct my first fısattı are sold. Price actually changing around £ 70 according to the good performance. In which you can find a little more discount.
Siz daha uygun bu ürüne benzer bir ürün biliyorsanız yorum olarak bırakırsanız sevinirim:)

If you know a similar product more suitable for this product I would appreciate if you leave in the comments :)

Bakımlı kalın görüşürüz :) 
See groomed thick :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder