25 Mayıs 2015 Pazartesi

Kendin yap: Küpe Dıy / Dıy Earring:do it yourself

Herkese yeniden merhaba :)
Hello again everyone :)

 Bu gün  kendin yap projesi yazımla karşınızdayım kulak askısı  olarak geçiyor sanırım bu tarz küpeler geçelim yapım aşamasına.
 These days it-yourself project goes as I stand before you with my article, I think this kind of ear hanger earrings let's move on to the construction phase.

Malzemeler :
  • Kalın tel 
  • Hobi kerpeteni
  • Hobi keskisi
  • Boncuk 
  • Küçük sıkıştırma kelepçesi
 Materials:
  •  thick wire
  •  Hobbies nippers 
  •  Hobbies chisel 
  •  bead 
  • Small compression clamp  

Yapılış şeklini sırasıyla resimlerini aşağıya koyacağım. Ayrıca videosunu burdan  izleyebilirsiniz. :)
I put down the method of the pictures respectively. You can also watch the video here. :) 


Kulağımın boyutuna göre şekillendirdim kalın teli. İki kat yaptım bu işlemi yaparken daha sonra şekil verdim videoda ayrıntılı şekilde izleyebilirsiniz. Pense ile uç kısmını kıvırdım kulağıma zarar vermemesi için. ayrı bir tel keserek etrafını dödürerek sardırdım teller birbirinden ayrılmasın diye.
I tailor the size of my ears thick wire. I did two times you can watch the videos in detail later gave way while this process. I curl the tip of my ear with pliers to avoid damage. I was cutting a separate wire wrapped around dödürerek get separated from each other so.


İnce tele boncukları geçirdim ve küçük kelepçe ile tutturdum.Bu sırayı yukarıya doğru boncuk sayısını çoğaltarak devam ettim.
I spent a thin wire and beads tutturdum.b as I continued upward multiplying the number of beads with a small clamp.



Buda son hali. Umarım beğenmişsinizdir. Kanalıma ve Bloğuma abone olmayı unutmayınız :). Bakımlı kalın.
This final . I hope you like it. Do not forget to subscribe to my channel and my blog :). Stay groomed.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder