2 Eylül 2016 Cuma

Maybelline VIVID MATTE LIQUID | İlk İzlenim


Herkese yeniden merhaba ;
Hello again everyone;

Bu gün  yeni yazı dizimle karşınızdayım. :) 
Today again, this is my series of articles. :)
Almış olduğum likit maybelline rujumdan bahsedeceğim ilk izlenim olduğu için dudağıma uyguladım ve ilk gördüklerim olacak.
I mention that I'm from Al liquid lipstick maybelline lip I applied for that first impression will be the first I'd seen.
Matte (mat) yapıda olduğu yazıyor ancak ne mat ne parlak kremsi yapıda bir ruj.
Matt (matt) writes that the structure was but what a creamy matte and glossy lipstick.
Sabitlenmiyor.
not fixed.
Bir süre bekledikten sonra transfer oluyor. 
transfer happens after waiting a while.
Dudaktan siliniyor renk bırakıyor.
Dropping leaves color on the lips.
Gelelim resimler'e
Let's talk about pictures

Dudakta duruşu bu şekilde ;
Lip posture in this way;


Bir süre durduktan sonra ; 
After standing for a while;


Yorum sizin :) Ben ilk izlenim olarak beğenmedim. Olumsuz.
Comments :) I do not like your first impression. Negative.

6 yorum:

  1. Bu sanırım mat likitler arasında en kötüsü canım renkte çok güzelmiş yazık olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım öyle hayal kırıklığı yarattı açıkçası benim için umarım alacaklara yararlı olmuştur. en azından bilerek alırlar. evet renk güzel ama o kadar :)

      Sil
  2. Ben de merak ediyorum bu rujları iyi oldu bu yorum bir şey söylemek istiyorum en son İngilizce yazdığın kelime immortal ölümsüz denektir olumsuz değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yorumun için düzelteceğim :) hayal kırıklığı oldu bu ruj ...

      Sil
  3. Resmen bütün ruj bardağa geçmiş bende asla almam ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benden söylemesi göstermesi umarım bir çok alacak insan için yararlı olmuştur. :)

      Sil