1 Mart 2015 Pazar

Flormar holographic silver 392 ojesi

Bu gün flormarın bu büyüleyici simli ojesinden bahsetmek istiyorum rafta görür görmez almalıyım dedim ve aldım benim üzerimde böyle bir etkisi oldu normalde çok fazla simli şeyleri sevmem o yüzden büyüleyici dedim beni adete büyüledi :) / This day should I take flormardan will not see it on the shelf I would like to mention the charming silvery polish I said, and I got on me was such an impact, normally I do not like too much silvery things so captivated pieces to me I said, charming :)

 Tırnağımda duruşuda şahane aslında resimde o kadar belli olmadı 2 kat sürülmüş hali bu sadece bir eksiği çabuk çıkmaya başlıyor tırnaktan üzerine top coat sürülmesi gerekiyor belki o şekilde denemedim alırsanız pişman olmazsınız ışıltıları çok güzell :) / The scrumptious actually picture stance my fingernail it was not so certain two-fold plowed state that only one missing is beginning to emerge soon need to be driven top coat on the nail, maybe you will not regret if you get it tried so shine much beauty :)
 Dip not : Tamamiyle kendi öz yorumlarımdır ve kendim aldım. / Footnote: Completely self-review and I bought myself

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder