16 Nisan 2015 Perşembe

Oje incelemelerim / My nail polish review

Herkese yeniden merhaba;
Bugün sizlerle ojelerimin incelemesini yapacağım.
  /Hello again everyone,  
I will do my nail polish to examine with you today.






Flormar 392 Holographic silver
 
Bu ojeye vurulmuştum ışıltısı çok güzel ve büyüleyici geldi bana normalde bu kadar simli ojeleri sevmem kullanmam ama bu oje farklı benim için üzerine top coat geçmenizde fayda var elleriniz sürekli su içinde ise çabuk soyulabilir bir yapıda ama ben ojelerimi tırnağımda fazla tutma taraftarı değilim tırnaklar için iyi değil fazla durması ojenin.
 I use do not like me normally so silvery polish this I glow hit the nail came very beautiful and charming, but this nail polish is good to go top coat over different for my hands are constantly in water is in a peelable quick work, but I'm not good for not nails than keeping fans in my fingernail my nail polish more than stopping nail polish.


Flormar BD01

İçindeki siyah noktalar bana parça çikolatalı kahve gibi geliyor farklı bir hissiyat veriyor bilmiyorum neden öyle ama :) Normal kullanımlık bir oje canım  oje sürmek istemezse ama yinede ojesiz durmasın tırnaklarım dediğim günlerde kullanıyorum. İçindeki parçacıklar hoş duruyor.Olumsuz bir yönü parçacıkları dökülüyor ama her güzelin bir kusuru vardır. Çok pahalı bir ojede kötü çıkabiliyor ki benim ojem kötü demiyorum kurtarıcı bir oje.
 /I'm using black spots piece of chocolate coffee seems to me I do not know why it gives a different feeling, but does not want to take normal :) I can use a nail polish nail polish, but I'm still on the days you stop ojesiz nails. Looks nice in the particles.Dumped in a negative direction of each particle, but has a nice defect. Can go bad in a very expensive nail polish that I'm not a savior bad nail polish.

Şimdilik bu iki ojemin incelemesini yaptım sizlere  umarım oje inceleme serisini beğenirsiniz elimden geldiğince yorumlıycam kullandığım ojeleri belki aralarında almak istediğiniz oje için fikir edinebilirsiniz.
/Now that I've done two of my investigation, I hope you'll like the nail polish examination series can get ideas for nail polish, maybe you want to take them as much as I yorumlıyca I use my hands.

Bakımlı kalın :) Görüşürüz. /:) Bye groomed woman.

2 yorum:

  1. Merhaba :) Ojeler çok tatlı durmuş. Ben BD01'i daha çok beğendim. Peki çıkarırken içindeki parçacıklardan dolayı zorluk çıkarıyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) bazen ojeyi temizledikten sonra kalabiliyor ama tırnagımla dokunup hemen çıkartıyorum dökülüyor bir zorluk çıkartmıyor :) öneririm :) dediğim gibi kurtarıcı bir oje benim için.

      Sil