12 Mart 2015 Perşembe

Kahverengi göz makyajım / Brown eye makeup

Herkese merhaba; / Hi everyone;
Flormar 07 numaralı far paletini kullandım bu makyajımda / I used the number 07 in my headlights Flormar this makeup palette.
Paletimdeki kullanmış olduğum farları numaralandırdım /I have used my palette lights just numbered


L'oreal miss manga rimelini kullandım çok kolay uygulamalı bir makyaj renkleri biraz daha koyu ama resimde bir türlü aynı şekilde çıkmadı aslında makyajın videosunu çektim ama aksilikler oldu en son bu şekilde anlatmak istedim. /
 L'oreal very easy to miss a practical makeup manga mascara I use the colors in the picture a bit darker but somehow did not actually in the same way I took the video of the mishap was up but I wanted to tell you the latest in this way.
Bakımlı kalın :) /Groomed thick :)

2 yorum:

  1. Bu paleti almayan bir ben kaldım herhalde :) Paletin içinde çok güzel renkler var :)
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel renkler var evet doğal tonlarda çok işlevsel bazen kaş doldurmada veya kontür yapmak için bile kullanıyorum :)

      Sil