4 Kasım 2017 Cumartesi

DİADERMİNE micellar kusursuz makyaj temizleme suyu

Herkese yeniden merhaba;
 Everybody hello again ;

Her zaman rayına oturtacağım diye yazıyorum. Bir türlü rutin sağlayamadım.
Ama inşallah bu yazıdan sonra diyerek temennimi yeniliyorum sizlere.
 Bu gün ki yazıma gelecek olursak başlıktan da anlamış olduğunuz üzere 
diadermine micellar suyundan bahsedeceğim. 
Korkmayın uzun ve sizi sıkacak bir yazı olmayacak kısa ve öz 



Geçen günlerde aldım bu ürünü . makyajımı çıkarayım dedim. İlk bi ısınma hissettim ve 2 dk geçmeden kızarıklıklar ve hafif kabarma oldu. 
Aşağıdaki görselde çok belli olmasa da kızarıklık. Sonuç  bu oldu.
Yalnız bu olay sadece bende oldu kardeşim de kullandı ama onda bir reaksiyon göstermedi.
Benim cildim aşırı hassas belki de. Alırken aklınızda bulunsun istedim. 



Okuduğunuz zaman ayırdığınız için teşekkürler . 
Bakımlı kalın ;) 

1 yorum:

  1. Daha önce bu markanın başka bir kaç ürününü kullandım bende de alerji yaptı :(

    YanıtlaSil